Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

sobota, 8 czerwca 2013

Naszyjnik

Kiedyś moja córa dostała od babci pełno koralików. Na początku bawiła się i robiła naszyjniki które za jakiś czas rozkładała na części pierwsze. Ostatnio zabrakło chyba pomysłów co może z nich zrobić, bo przyniosła mi wszystkie i miałam coś dla niej wymyślić. 

Kiedyś na blogu Ystin widziałam śmieciowy naszyjnik więc coś na taki wzór tylko przerabiany szydełkiem.


7 komentarzy:

  1. Cudny!!! mi się wydawało, że moje są duże, ale Ty poszłaś po bandzie! jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i ten kolor....cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie Ci wyszły, też kiedyś próbowałam, ale w końcu zabrakło mi koralików. Jeszcze tyle nie uzbierałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, te kolory - a ja kocham róż:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny - super wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, ten naszyjnik jest boski!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.