HMS Victory made by Anioł

HMS Victory – żaglowy okręt liniowy brytyjskiej marynarki wojennej zbudowany w latach 1759-65 w stoczni Chatham Dockyard. Jego portem macierzystym jest Portsmouth w Anglii.

Więcej można poczytać tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/HMS_Victory

Pamiętacie jak szyłam żagle do statku? 
Po półtorej roku oczekiwania przypłynął do mnie i zacumował w centralnej części pokoju.
Okręt jest długi na 1,20 metra i wysoki na 70 cm. 

Przez te półtora roku siedział, kleił, wycinał, szlifował, malował, lakierował go Anioł i dziś dedykuję tego posta właśnie jemu za poświęcony czas i ogrom pracy jaki włożył w ten okręt. 

Dziś będzie trochę zdjęć bo chciałam pokazać jak on powstawał. Niektóre zdjęcia są słabej jakości bo zostały zrobione komórką i przesłane do mnie mms-em. 

A więc zaczynamy :)

Tak wygląda skończony.




Armaty zrobione z drewna




A tak powstawał. 









Beczki drewniane












Tym co dotarli do końca bardzo dziękuję za oglądanie zdjęć :)

Komentarze

  1. To ogromny ten statek, podziwiam talent do modelarstwa i szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow no robi wrażenie. Coś niesamowitego. Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniały! Podziwiam szczerze. Każdy szczegół dopracowany. Gratuluję. Jest się czym pochwalić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, dzieło doskonałe, podziwiam i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wow wow naprawde podziwiam ogrom pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. No!To jest dopiero praca.Efektowny.Może by tak mojego mężula namówić na taki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty