Candy

CANDY 

Witam serdecznie w moim pierwszym Candy.
Żeby uczestniczyć w zabawie trzeba spełnić parę zasad:
1. Wklej taki oto banerek wraz z linkiem do mojego bloga na swoim blogu (jeśli nie masz bloga zostaw komentarz, adres @ i obserwuj czy wygrałaś/eś)
 2. Zostaw komentarz pod tym postem (tylko jeden na osobę się liczy)
3. Zostawić link do swojej stronki 
4. Dodać mojego bloga do obserwowanych.

A teraz mój cukiereczek :)
Jest to kolia zrobiona na szydełku.

Candy trwa od 28.06.2011 do 24.07.2011
25.07.2011 Losowanie 

Komentarze

  1. Ustawiam się w kolejeczce i jeszcze raz zapraszam do mojej zabawy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ładnie (:
    ustawiam sie w kolejce chętnych, ciekawe jakby moja luba wygladała w tym (;

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale piękne:)
    dziękuje za zaproszenie i oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się,dziękując za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuje sie i ja :-)))
    pozdrawiam!!!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zaproszenie. Piękna rzecz na candy, niestety ja nie noszę wisiorków, a co mówić od razu kolię założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna kolia, dołączam do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie. Chętnie się zapisuję, bo cukierek smakowity.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie ustawię się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i dodaję do obserwowanych ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ...ech jaka szkoda żem była na urlopie i nie zdążyłąm na zapis 24 lipca... pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty