Rocznicowo-urodzinowe Candy

Około 2 tyg. temu na blogu była udostępniona ankieta dotycząca prezentu na Candy. Większość głosów była za tym żeby coś uszyć. Na pewno zastanawiacie się dlaczego taki długi termin candy, jest parę rzeczy które się złożyły na ten termin mianowicie:
- dzisiaj 20 września obchodzę rocznicę gdzie nie jestem już panną od 8 lat (ło matko^^)
- 28 listopada gdzie przypada koniec candy są moje urodzinki. Zawsze to ja dostawałam prezenty w tym roku chciałam na swoje urodziny obdarować kogoś innego ot taki kaprys mam w tym roku ^^
- ostatnie candy trwało krótko i parę osób się nie zdążyło zapisać 

Zasady candy:
1. Candy tylko dla osób posiadających bloga ponieważ chciała bym poznać jeszcze więcej blogów i waszych pasji
2. Zostawić komentarz pod postem
3. Umieścić banerek z Candy na swoim blogu
4. Jeśli ktoś będzie miał ochotę to niech doda mnie do obserwatorów (nic na siłę)

Dodam jeszcze że to nie wszystko zostały mi dwa prezenty niespodzianki ale rozdam je podczas losowania w moje urodzinki. 

Prezencikiem jest bardzo pojemna dżinsowo-wełniana torebka (został wypchana) z kwiatami przy uchwytach, zapięcie jest na magnes który został ozdobiony po obu stronach szlachetnym koniem.


Zbliżenie na kwiatek


I konika ^^

Komentarze

  1. Szkoda,że candy tylko dla posiadaczy bloga,ale trudno ;p

    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie długi czas zrobiłaś! Nie wiem czy się doczekam. Ale warto... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba cudna, lubię takie i z chęcią się po nią ustawie. Oczywiście obserwatorem już jestem, od niedawna ale uważnie podglądam Twoje poczynania zwłaszcza ze miałam przyjemność otrzymać kilka Twoich tworków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlugasne to Candy, ale warto sie zapisac, bo torba cudna:-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Silvanis - jesteś ciekawą osobą, jest w Tobie wiele kobiet - widać to po twoich wizualnych zmianach.Twoje prace też - wykonane są z wielką starannością i fantazją. Lubisz eksperymentować, zmieniać, tworzyć. To jest fajne - bo zaskakujące, tajemnicze. Nie ma nudy -a to najważniejsze!.
    Zapisuję się po tą fikuśną torebkę i życzę dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka ,oczywiście staje w kolejkę .
    może się szczęście do mnie uśmiechnie :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba piękna więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu bardzo dziękuję za zaproszenie:)Przyłączam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od bloga do bloga, a tu takie urocze rozdawnictwo;) Chętnie ustawiam się w kolejce i za chwilkę dopełnię warunków uczestnictwa w zabawie;)
    I zapraszam do mnie, też planuję wkrótce candy;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torebka. Zapisuję się i zostaję u Ciebie bo podoba mi się tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tak cudną torbę to można czekać i czekać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. staje w szeregi candowe i zapraszam rowneiz na candy do ksiezniczek
    http://princessiprincesa.blogspot.com/
    pozdrwionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka świetna, stanę w kolejce, może ......

    OdpowiedzUsuń
  16. Candy długie więc pewnie i kolejka po torebkę taka będzie, ale ja i tak się ustawię http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna torebka , tez chce taka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Pzrepiękna, sweterek w sam raz na chłodniejsze dni :) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ustawiam sie w kolejce:) Fajna torba

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torebka, nie sposób przejść obojętnie. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje za zaproszenie. Nie moge nie skorzystac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna jest! Zapiszę się z chęcią:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna torba zapisuję się i ja:) Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna torebka, zapisuję się i dopisuję się jako obserwator aby być na bieżąco z Twoimi ślicznościami :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za wspaniała torebka - to to co Myszy uwielbiają najbardziej ;o) Z wielką radością dołączę do grona chętnych na takiego cukierka ;o)
    Spóźnione gratulacje z okazji rocznicy ślubu ;o)

    Pozdrawiam
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto ustawić się w kolejke po taka torbę :)

    Jednocześnie zapraszam do mnie na candy :)
    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się i obserwuję :DD
    Kocham torebki, może szczęście się do mnie uśmiechnie bo ta Twoja torebka jest śliczna :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/
    zapraszam również na moją rozdawajkę:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w torebce, ustawiam się w kolejce, może będę miała odrobinę szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jaka urocza torebeczka, poprostu cudo :) ale byłabym szczęśliwa jakbym... gdyby..., ale nie tak szybko więc staję grzecznie do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się zgłoszę po tą śliczną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. torebek nigdy za malo:-) a taka sliczna z checia przygarne:-) zapraszam rowiez do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Super torebka. Chętnie się ustawiam i zapraszam do siebie na candy

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. a niech tam też się zapisuję, torba jest naprawdę cudna (P.S. ja obchodzę urodziny 2 dni przed Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  35. wooooow ale cukieras! to ja sie szybciutko zapisuje, moze tym razem szczescie usmiechnie se wlasnie do mnie ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczna!!! ja się piszę!!! ps u mnie od jutra tez candy!!! zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna torba więc mam nadzieję że stanie się moją własnością.
    Trafiłam do Ciebie dzięki Big Mommie i mam ochotę pozostać tutaj dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam torebki zwłaszcza oryginalne. Ustawiam się w kolejce z nadzieją.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  40. Piekna torba!!!
    Chetnie wezme udzial w losowaniu :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna torebka:) zapisuję się i zapraszam do siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  43. O ranyście, dobrze, że zdążyłam. Torba niesamowita ;O)
    Ustawiam się zatem w ogonku ;o)

    OdpowiedzUsuń
  44. Просто волшебная CANDY! Записываюсь. ссылка http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba jest cudna, a moją powoli szlak trafia hihi.

    Na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  46. jasne, ze sie zapisuje i obserwuje :)
    a banerek pod tym linkiem: http://kosmetasia.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Torebunia cudna, więc próbuję szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja bardzo chętnie zaopiekuję się torbą, bo ja dżinsowa babcia jestem po prostu od stóp do głów: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuje sie:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Stanę w kolejce :) I zapraszam do mnie na cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiscie, że sie zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładna, uwielbiam takie niepowtarzalne cudeńka:)
    zapisuje się!

    OdpowiedzUsuń
  54. Najlepszego z okazji rocznicy ślubu!!! U mnie dopiero 2 lata w maju stuknęło, ale mam nadzieję dotrwać do srebrnego wesela, taka ambitna (czy optymistka) jestem ;)
    A 28 listopada też będę świętować urodzinki, choć nie moje tylko Taty ;)
    Pozdrawiam i zapisuję się no prześliczną torebkę...
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ja również zapisuję się do zabawy:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudna torba, oczywiście przyłączam się do zabawy. Fajnie tu u Ciebie, będę częstym gościem. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja też się zapisuję!! Torba jest cudowna, a moja ukochana się rozsypuje:(
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na wyzwanie:)
    Kasia
    http://www.kasia-szydelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję się ;))

    info o candy tutaj: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się grzecznie po takie cudo. Zapraszam do mnie na candy.
    monia0083.blox.pl
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  60. Torebeczka świetna i ten cudny kwiatek :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna, zgłaszam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. też się dołączam :)do grona chętnych :)
    zapraszam na mojego bloga :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja sie chce zaopiekowac torebka... pojemna piękna :-)Pozdrawiam
    http://mojerobotkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty