Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

czwartek, 1 września 2011

Murloc hat / Czapka z Murloka

Moja córa ma dziwne upodobania jak na dziewczynkę, ona nie lubi lalek młoda woli dinozaury, smoki i różnego rodzaju stwory. Na pytanie:
- jaką czapkę ci zrobić na szydełku? - odparła
- no mamo nie wiesz jaką?!? Zrób mi Murloka

A o to i Murloc z gry World of Warcraft

A tu w moim wykonaniu Murloc na szydełku






9 komentarzy:

  1. Mała księżniczka to i smoki lubi :) Ten Murloc chyba jakiś kuzyn pokemonów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem czy to kuzyn, możliwe ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapa,a stworek robi sie,bedzie może dziś:).Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra ta czapeczka. Będzie szał. Wszystkie dzieciaki będą jej zazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła Ci niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapka!
    Interesujące prace.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogi

    OdpowiedzUsuń
  7. Odlotowa! Wyszła Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.