Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2012

Kolejna skończona praca

Oto skończona serweta. Długo trwało skończenie jej z powodu odkładania i zaczynania czegoś nowego. W między czasie przyszły mi włóczki na chusty entrelac i co by to było gdybym nie spróbowała jak wychodzi wzór tą włóczką. Jak skończę chusty to pokarzę.

Średnica serwety to 62 cm. Nie robiłam większej bo nie zmieściła by się na ławę.

11 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :) i śliczny wiosenny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciała napisac to co Czarna jagoda- wiosenna Ci ona wyszła bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe serwetki już mi się znudziły.

      Usuń
  4. Fantastyczna, uwielbiam takie serwetki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. a miała być może jakiś wzór na sowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://japkowa.blogspot.com/ Na tym blogu są sówki, ja niestety nie mam.

      Usuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.