Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Rozetka

Kolejna rozetka tym razem na zamówienie. 

Średnica 30 cm kordonek Ariadna gruby i szydełko nr 0

Wzór wzięłam z serwetki lecz przerobiłam w niej co nieco po swojemu. 






12 komentarzy:

  1. bardzo efektowna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka rzecz. Ładny wzorek został wybrany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszło, wzór dostosowałas idealnie. To chyba ananasy się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to są ananasy tylko że moja wersja.

      Usuń
  4. Bardzo fajna! ;o) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu bardzo fajna rozetka Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ozdoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie, niespodzianka na Ciebie czeka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozetki extra, i ta i ta poprzednia. Bardzo ozdabiają okno:)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.