Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

niedziela, 8 grudnia 2013

Szybki lampion

Nie lubię kupować zbędnych rzeczy co potrzebuję tylko na jeden raz. Młodej potrzebny był lampion na roraty więc zrobiłam coś takiego.





Serwetka powstała kiedyś tam do koszyczka na święta jajkowe, kula zakupiona dawno temu, kawałek ozdobnego sznurka i trzy baterie. 




8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny lampion, podoba mi się efekt po zapaleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lampion :-) Genialny miałaś na niego pomysł - jest idealny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny ! Świetny pomysł miałaś z tą serwetkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj ładny taki oryginalny , w kosciele chyba robi furrore :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana za aniołka bardzo dziękuję...doszedł oczywiście.Napisałam maila z podziękowaniami-nie doszedł??:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten do wysyłałaś 18 to doszedł a wcześniejszy nie.

      Usuń
  7. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.