Komunijna torebeczka i nietypowy breloczek

Widzę że pelerynka przypadła Wam do gustu tak samo jak mojemu dziecku. 
Tak jak pisałam wcześniej zrobiłam torebkę na książeczkę oraz różaniec.
Taki sam wzór jak pelerynka, szydełko nr 4 i 50 g włóczki.

Parę dni temu znajoma poprosiła mnie żebym zrobiła breloczek w kształcie klucza wiolinowego.
Podumałam z czego ma to być bo żadnych danych więcej nie miałam i zrobiłam go na szydełku nr 4 z bawełnianej cieniowanej włóczki. Za podkład posłużyło mi futro mojego psiaka. 

Komentarze

  1. Ale wspaniała ta torebeczka! Świetna naprawdę. A klucz wiolinowy to super pomysł. Ja już powoli Kolombinę jak zrobić liczbę Pi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebeczka :-) Pięknie będzie wyglądała Twoja córa w ten szczególny i uroczysty dzień.
    Breloczek powalił mnie na kolana... Jest cudowny! Idealny!
    Podkładkę do zdjęcia też miałaś wspaniałą... kto by powiedział, że i do tego pies może służyć... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka to majstersztyk! Podoba mi się to, że ma usztywnione uchwyty, dzięki czemu nic się nie rozciągnie się.
    A breloczek? Najbardziej podoba mi się futrzany podkład - rewelacyjny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebeczka wyszła ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty