Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

poniedziałek, 31 marca 2014

Serwetka do koszyczka

Króliczkowa, zajączkowa serwetka szydełkowa zrobiona dla znajomej na specjalne zamówienie.

Serwetka ma ponad 30 cm w obwodzie.



A tak wygląda na koszyczku.

5 komentarzy:

  1. Śliczna serwetka :-) Doskonała na koszyczek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka, idealna do koszyczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna! Wspaniała serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mogę się napatrzeć na te Twoje cudności! Przydałaby się taka serwetka do koszyczka, oj przydała :-)
    Zawsze po wizycie u Ciebie mam ochotę sięgnąć po szydełko i coś działać, chwilę później gdy wszystko zaczyna się plątać, a dzieciaki po mnie skaczą, stwierdzam że jeszcze nie nie teraz... choć nie ukrywam, że bardzo bym chciała nauczyć się dziergać:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkanocne koszyki ozdobione taką ręcznie wykonaną serwetką są zdecydowanie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.