Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Mini serwetki i babcine kwadraty

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Dziś niekonwencjonalne mini serwetki o średnicy 8 cm pod mini zastawę porcelanową. 





A tu kwadraciki moją parą na czerwiec była Evella 
Ja wysłałam jej takie oto kwadraciki.

A dostałam 

4 komentarze:

  1. Śliczne serwetki :-) Przepiękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności! Piękne serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że dotarły kwadraciki :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.