Szydełkowa torebka z babcinych kwadratów (praca zbiorowa)

Witam Wszystkich odwiedzających bloga. 

Czas zacząć publikacje nowych prac w nowym roku.

Dziś chciałam pokazać torebkę zrobioną z kwadratów. Kwadraty robiłyśmy z blogowiczkami w tamtym roku a że na wszystkie wymianki nie mogłam sobie pozwolić z różnych przyczyn nie starczyło by na babciny koc. Z tego co miałam żeby nie leżały gdzieś zapomniane w szafie zrobiłam kocyk dla maluszka prezentowany w tym poście Kocyk dla Kubusia i torebkę dla mojej córy.






Kwadraty na podszewkę do torebki wykonałam sama




Komentarze

  1. Wspaniała torba - doskonałe zastosowanie kwadratów - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna torebka, wesoła i kolorowa :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka, lubię takie kolorowe dziergadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Nawet w środku jest szydełkowa? Ale się napracowałaś. Ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  5. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty