Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

środa, 24 czerwca 2015

Super pies konkurs

Witam po tak długiej przerwie. Nie wiem kiedy wrócę do moich robótek ręcznych jednak dziś miała bym wielką prośbę o oddanie głosu na mojego Czubka którego zdjęcia wystawiłam do konkursu na super psa. 

http://opolskie.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/czubek,28053,1404579,t,id,kid.html




2 komentarze:

  1. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.