Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

niedziela, 1 listopada 2015

Króliczek Szatan :)

Króliczek zrobiony dla koleżanki nazwała go Szatan :)





3 komentarze:

  1. Ale słodziak!!!!!! Super ma kitę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny brelok :-) Śliczny królik - idealny dla mnie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomina mi jakiegoś Pokemona...
    Świetny królik! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.