Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

środa, 24 sierpnia 2016

Wodospad nocą

Porządkując kredki u córy znalazłam stare pastele olejne 

(sześć kredek :) )

Nie była bym sobą jak bym nie zaczęła kombinować jak się 

tym maluje. 

Na szybko powstał taki oto obrazek, a moje palce były 

kolorowe.





2 komentarze:

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.