Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

czwartek, 4 sierpnia 2011

Misio

Witam wszystkich nazywam się Kudłatek.

Cały czas jak nie szydełko to haft albo gobeliny potrzebowałam trochę odskoczni i tak oto powstał mój pierwszy miś szyty z głowy i trochę podpatrzony od miśków mojej córy.

Misio ma 23 cm

Jak wam się podoba?
Przycupnął sobie na balkonie a w tle moja fasolka ^^



Jeszcze zbliżenie na mordkę 

4 komentarze:

  1. Świetnie Ci ten misiu wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten... piesek :D te kłaczki super wyszły!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiak wyszedł rewelacyjnie, gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.