Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

Serwetka z pachnącą podusią

Dziś kolejna serwetka zrobiłam ją na początku miesiąca. Dopiero teraz ją pokazuję ze względu na to że robię zazdrostkę 135 cm na 35 cm filetem i trochę czasu mi zajmie zanim ją skończę. We wrześniu powinna być gotowa. A niestety o bloga trzeba dbać ^^ 


Na drugim miejscu usadowiła się podusia wysokość 12 cm a szerokość 19 cm. Można do niej napchać waty nasączonej olejkami zapachowymi albo kwiaty o mocnym zapachu i całe pomieszczenie zaczyna pięknie pachnieć. 


Mam jeszcze 2 serwetki ale to pokażę następnym razem :)






2 komentarze:

  1. Ależ ja bywam u Ciebie i podziwiam!!!!!!!!!!!Serwetka i podusia prześliczne:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.