Moje kombinacje

Od czasu do czasu robię coś z nudów nie jest to szydełko czy tam druty bo tym się zajmuje codziennie.
Tym razem przerobiłam ramkę od lusterka.

Tu stare lusterko
W środku kulki które powiększają się po włożeniu do wody. Zabrakło mojego modela ^^



A tutaj nowa ramka. Ramka robiona techniką "to co mam w domu i pod ręką". Najpierw wyczyściłam ramkę  dremelem bo ręcznie to by mi zeszło z 2 godziny a tak 30 min i rameczka była bez farby. Za to w koło było jej pełno :) Potem nałożyłam szorstkim pędzlem białą farbę do ścian z 3 warstwy, pomalowałam lakierobejcą w kolorze czereśni i na koniec powycinałam listki z serwetki co dostałam od Żanety i położyłam na ramkę. Chusteczka ładnie się przykleiła. Następnie kolejna warstwa lakierobejcy i taki wyszedł efekt.

I jak się wam podobają moje kombinacje??

Tu już z modelem który nie mógł przegapić przeglądnięcia się w nowym lusterku

Komentarze

  1. stare lustro super wyglada z tymi kolorowymi kulkami :) a rameczka piekna jak widac nawet pupilek nie moze oderwac od niego wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi piękne cuda powychodziły ale model najsłodszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie ją ozdobiłaś, model pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyszły obie rameczki ,a i tak najlepiej wyszedł "model" hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe rameczki :) Oczywiście piesek szaleje w tle :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty