Wyniki Candy

Na wstępie chciałam podziękować Wam za wzięcie udziału w zabawie. Do wygrania były dwa futrzaczki i jeden grzybek.


Oto futrzaczki

polecą do??? 
Komisja która czuwała nad losowaniem była. Losy sprawdziła czy są pełne. Same zobaczcie która z Was wygrała. Możliwość wyboru futrzaczka będzie miała zwyciężczyni która jako pierwsza napisze komentarz pod postem. Dobra już nie marudzę ^^
Kobitki proszę o adres do wysyłki na lioko@vp.pl



 No i grzybek


Proszę o adres do wysyłki na lioko@vp.pl


Komentarze

  1. Gratulacje, a grzybek obłedny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. yustin gratulacje! jak znajoma wygrywa to prawie takie uczucie jak bym sama wylosowała :D
    gratulacje dla pozostałych!
    i dziekuje za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a niech to, nie trafiło na mnie ;-)a taką miałam chrapkę na misiaka słodziaka albo na grzybka. Gratuluję zwyciężczyniom wspaniałych prezentów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni . i dziękuję za zabawę, i Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ,ja wygrałam jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. czy jestem pierwsza? jeśli tak to poprosze białaska - już piszę mailika!
    i oczywsićie dziękuję baaaardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściarom wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! gratulacje dla zwyciężczyń!!!:) ja się w tym grzybku zakochałam, jest cudowny;p!
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ma szczęście :) Strasznie się cieszę :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tam naprawdę było napisane Anko? Nie mogę uwierzyć.Bardzo się cieszę. Już pisze adresik i czekam na czarnulka bo chyba ten ślicznotek jest dla mnie.Ale mam szczęście.Bardzo, bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom;) No cóż, na los obrażać się nie warto, może jeszcze kiedyś sobie o mnie przypomni;) Jeżyki urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo Kochana jakby to Czubek losował, to na pewno bym wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzybek jest już u mnie :) Jest śliczny, a słodką zawartość zastąpił srebrny drobiazg :)
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranym. Fajnego masz pomocnika.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty