Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

Lala dla mojej księżniczki

"Mamo zrób mi lalę tylko taką wesołą bo tamtych się boję". Takie oto słowa padły od mojej córci kiedy zobaczyła gotyckie lalki. Więc trzeba było usiąść do maszyny, wziąć szydełko w rękę i do roboty. Lalka jest z tego samego wykroju co Gosha i Grim ( Grima pokażę w następnym poście). Młodej lalka się podoba a jak ją przyniosła do szkoły to zrobiła furorę.

Oto lala imienia jeszcze nie ma.


Co do wymianki to niestety nie wypaliła. Dziewczyny nie miały czasu. Więc pokazuję co zrobiłam.

Berecik szydełko i druty. Żeby zrobić zdjęcia musiałam prosić fryzjera o głowy ^^



A tu serwetka szydełkowa o wymiarach 45 na 24.


5 komentarzy:

  1. Sliczna lala, berecik równiez ładny, serweta świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo i taką lale lubię (tamta mi się śniła :-) )
    głowy eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo tej to i ja się nie boję! Pięknie! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna lala, może będzie się nazywać "Wioletka" od tych fioletowych włosów?
    Berecik też pięknie wyszedł!! Już się go nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.