Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2012

Ankieta

Zapraszam do wypełnienia ankiety która znajduje się powyżej posta.

Chcę zorganizować kolejne candy. Jak wiecie tworzę w różnych dziedzinach i nie mogę się zdecydować. Miała bym do Was małą prośbę abyście wybrały w jakim temacie ma być prezent cukierkowy. 

6 komentarzy:

  1. nie widzę tej ankiety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź teraz. Ankietę dodawałam chwilę później

      Usuń
  2. Bez wahania zaznaczyłam serwetkę, bo jestem ich wieeelką wielbicielką, a sama nie ich robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam ;P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.