Panienka z okienka

Dziś na szybko bo nie mam siły chodzić, pisać po całym dniu załatwiania spraw które nie mogą poczekać. Jutro to samo cały dzień na mieści od urzędu do urzędu :/

W końcu moja podróżna panienka doczekała się ramki i wisi w przedpokoju. 

Chciałam ją pokazać z pieskiem ale jeszcze została mi łapka do wyhaftowania więc pokażę ją z moim najmniejszym haftem krokodylkiem ala Lacoste.

Tancerka ma 42 cm wysokości i 15 cm szerokości (dla zainteresowanych wzór mogę podesłać)




 I jak Wam się podoba haft?

Komentarze

  1. sciagnelam myslami czy co? :) ja tu buszuje po twoim blogu a tu takie cuda ty dodajesz:) przesliczne obydwa hafciki. a wielkosc panienkitylko do podziwiania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panienka haftowała się przez całą drogę w jedną stronę. Szofer był to mogłam dłubać :)

      Usuń
  2. Śliczne hafty :) Mam nadzieję, ze wszystko pozałatwiałaś. Wiem jak to jest jak trzeba coś w mieście załatwić nałazić się trzeba aż nogi bolą-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tancerka jest cudna:) Jeśli możesz przesłać wzorek to ja bardzo chętnie go przyjmę;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty