Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

Urlopowe robótki

Witam nowe obserwatorki. Zaległości na blogach odrobiłam :)

I już po urlopie. Najpierw góry w rodzinnych stronach a potem wyjazd na drugi koniec polski. Pogoda dopisała, popływałam w morzu i na jeziorze, trochę zdjęć porobiłam, muszelek jak zawsze musiałam nazbierać. W czasie jazdy a sporo tego czasu spędziłam w samochodzie bo w jedną stronę aż 13 godzin gdzie w samym korku staliśmy 4 godziny :/ powstała krzyżykowa panienka, którą pokażę jak przyjdzie do mnie anty rama bo na dzień dzisiejszy jest dość wygnieciona i nie atrakcyjna.

Dla właścicielki pensjonatu w którym mieszkaliśmy zrobiłam małą serwetkę. 
Wzoru nie mam robiłam ją sama.



A tu chusta zaczęłam ją w domu a skończyłam nad morzem. Zdjęcie robione komórką która jak widać coś mi zaparowała :/



Teraz robię krzyżykowego pieska dla córy jak skończę to pokażę.

Zapraszam na moją rozdawajkę która trwa do 10.08. 2012 r.

8 komentarzy:

  1. Oj tak ja też się zamierzam uzbroić we włóczkę nad morzem i dziergać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy zabijacz czasu przy opalaniu ^^

      Usuń
  2. Ja też niedługo wybieram się nad morze ale robótek nie zabiorę bo nim dam radę rozłożyć się z mulinkami to połowa będzie już krążyła w okolicy:D Fajnie, że Ci pogoda dopisała:) Mam nadzieję, że podczas mojego pobytu będzie optymalna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta i serwetka. Jak widzę urlop udany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest prześliczna!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak się okazuję, nawet w podróży można spłodzić coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj oj ja bym uwazala z tym plodzeniem :D :D

      Usuń
  6. same slicznosci. a chusta rewelacyjna. widac,ze urlop udany z kazdej strony i odpoczynek i dlubaninka :P

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.