Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Hello Kitty ponownie

Dziś krótko zwięźle i na temat.

Kolejne dwa Kociaki zrobione dla znajomych z pracy.

Nie lubię zimy bo zdjęcia robione w pomieszczeniach nie oddają całego piękna robótek.







8 komentarzy:

  1. super te kociaki. częściej się pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będą dwa ale kiedy to nie wiem :)

      Usuń
  2. O rajciu jakie słodziaki!!!! Super Ci wyszły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są, naprawdę:) Czekam na kolejne dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna ta Hello Kitty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu kotecki to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.