Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Rodzinka HELLO KITTY :)

Od tamtego tygodnia po moim domu kręci się pełno Kociaków.

Jak na razie powstały cztery kociaki. Będą jeszcze dwa a może i więcej.

Muszę się z nimi pospieszyć bo jeszcze czeka mnie uszycie sukni balowej dla młodej i dorobienie do niej gryzących się kolorem dodatków. Materiał na sukienkę posłużył mi za tło dla kociaków.


Rodzinka kociaków wybiera się na karnawał.
Kociaki mają po 9 cm wzrostu :) 





Temu kotkowi po zrobieniu zdjęcia przerobiłam nos i oczy. Niestety zdjęcia nie mam bo jak go Pani A. zobaczyła to od razu go zabrała :) Tu ma nos i oczy zrobione na szydełku a po zmianie zostały wyszyte tak jak na zdjęciach powyżej. 


Ten miał około 12 cm


9 komentarzy:

  1. Słodkie te kociaki :)
    Basiu czy masz może jakie schematy na ażurkową chustę na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnij na gg to Ci wyślę prosty wzór.

      Usuń
  2. sŁODZIUTKIE KOCIĄTKA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez słodkie kocurki Ci wyszły♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodkie kociaki!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są :) super Ci wyszły-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.