Wyniki "Zgaduj Zgadula"


Z tego oto włochacza (Maltańczyka) powstało moje filcowe coś. 
Ostatnio byłam z nim u fryzjera (chodzi częściej niż ja ^^). 
Po 3 miesiącach wygląda jak owieczka i włos sam zaczyna się filcować nawet jak go czeszę co dwa dni.  

Odp. do zagadki: "Twór powstał z włosów". 

Dziewczyny byłyście naprawdę blisko. 
Z 5 odpowiedzi postanowiłam za pomocą randoma wylosować
jedną z Was. 


Random wylosował nr 5 a pod nim kryje się według postów http://koralikisol.blogspot.com

Gratuluję zwyciężczyni i proszę o maila jaki to ma być breloczek. 
@:  lioko@vp.pl





Komentarze

  1. Jeju... jaki on śliczniasty...a może ona bo ma spineczki????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak On :) Dużo osób myli go ze suczką właśnie z powodu spineczek i kucyczków ^^

      Usuń
  2. Jaki słodziak:) Na taką odpowiedź to bym w życiu nie wpadła:D Pozdrawiam serdecznie i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, ze zgadłam choć nagroda mnie ominęła. Piesunio słodziak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko nie do końca zgadłaś. U psów które mają włosy nic nie wypada. Te psy trzeba szczotkować specjalnymi grzebieniami które przerzedzają włos żeby się nie filcował. Mój ma tak dużo tych włosów że już nic nie pomagało a czesanie go 4 razy dziennie mija się z celem dlatego trzeba z nimi chodzić do fryzjera.

      Usuń
  4. Aaaa!!!! A ja już się skreśliłam z ewentualnej listy zwycięzców, bo obstawiałam kota, a dopiero po zamieszczeniu komentarzy znalazłam zdjęcia psiny :)
    Już wysyłam @!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym na to nie wpadła :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. dałaś czadu z tym tworzywem!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty