Zabawa "Zgaduj Zgadula"

Wczoraj wieczorem wpadł mi do rak pewien surowiec z którego szybko i łatwo można coś ufilcować.

Z tego też powodu chciałam Wam zaproponować mini zabawę w "Zgaduj Zgadula"

Zabawa będzie trwała od dzisiaj czyli 1.03.2013 do 10.03.2013 r. Losowanie odbędzie się 11.03.2013

Dla równych szans biorących udział w zabawie komentarze będą moderowane. Więc nikt nie zobaczy odpowiedzi drugiej osoby biorącej udział w "Zgaduj Zgadula"

Zasady zabawy:
1) Zostawić komentarz pod postem z wyrażeniem chęci udziału w zabawie.
2) Napisać z jakiego surowca został ufilcowany ten twór :) (Wygrywa poprawna odpowiedz. Jeśli nikt nie zgadnie wybiorę najbardziej kreatywną odpowiedz).
3) Zabawa jest dla osób które systematycznie prowadzą bloga (co najmniej jeden post na miesiąc).
4) Będzie mi miło jeśli nowe osoby zaobserwują mojego bloga. Jeśli dobijemy do 100 obserwatorów będzie dodatkowa nagroda wylosowana dla obserwujących.
5)Umieścić banerek na pasku bocznym z linkiem do tego posta.

Nagroda:
Nagrodami będą szydełkowe breloczki w kształcie zaproponowanym przez zwycięzców.


Zdjęcie w dużej rozdzielczości dla ułatwienia (wystarczy kliknąć na nie)


Życzę udanego zgadywania :)

W zabawie biorą udział:
1)Anko
2)Mevosa
3)kryska
4)ciapara
5)koralikisol

Komentarze

  1. Zgłaszam chęc zabawy w zgaduj zgadula. Materiał z którego filcowałas to moim zdaniem sierść. Stawiam w dodatku na sierść kota... może długowłosego??? Swoją drogą fajnie wyszło :-) Dziękuję za zaproszenie i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie królik, kotek????? a filcowany materiał,to sierść psa???? albo kota, a może królika????? Zależy jakie zwierzą masz w domu, czyli sierść zwierzaka, domownika:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chętnie pobawię w nową zabawę:)Nie mam zielonego pojęcia co to może być ale kiedyś obił mi się o uszy taki materiał do folcowania jak wełna czesankowa i to jest właśnie moja propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy białego pieska i właśnie zaczęła się pora zmiany sierści z zimowej na letnią. Codziennie mam wiec stosik wyczesanej sierści która wygląda zupełnie jak Twoje tworzywo. Może to sierść kotka lub pieska? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam chęć udziału. Obstawiam, że jako surowca użyto sierści domowego sierściucha. Z racji posiadania kota obstawiam właśnie kocie futro. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Ponieważ przeszłam na google+, to zamiast zwyczajowego 'koralikisol' wyświetla mnie teraz imieniem i nazwiskiem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty