Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

wtorek, 22 lipca 2014

Mad Moxxi

Witam Wszystkich odwiedzających mojego bloga. Dziś przedstawiam Wam Panią Mad Moxxi. Jest to lalka inspirowana jedną z postaci w Borderlands. Nad Moxxi pracowałam dość długo bo każdy detal się u niej liczył. Jest to moja największa lalka szydełkowa bo ma 50 cm wysokości i drugiej takiej nie znajdziecie. Jak się Wam podoba? 

Nieśmiało zagląda czy aby na pewno chce mieć sesję zdjęciową?

W końcu zdecydowała się pokazać swoje krągłości.

 Po ciężkiej sesji w rzepakowym polu postanowiła odpocząć.


 Zbliżenie na twarz i zacne krągłości.


9 komentarzy:

  1. Nie znam tej bajkowej postaci, ale muszę przyznać, że jest interesująca. I te piersi..... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo jest na co popatrzeć......
    powoli się do niej upodabniam hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra jest. jaka duża i jaka dopracowana. Bardzo mi się podoba. Robię czasem takiej wielkości lemury. Wiem ile to pracy zrobić tak dużą zabawkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow robi wrazenie..... ales sie nad nia napracowala ! Ale efekt powalajacy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale obłędny!!!! Wspaniale wyszedł!!! Jestem zachwycona! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ! Nie mogę się na nią napatrzeć :-) Szczególnie na te apatyczne krągłości... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the valuable information you provide in your articles.

    I'll bookmark your blog and check again here frequently.
    I am quite certain I'll learn a lot of new stuff right here!

    Best of luck for the next!

    Also visit my site; เชียงใหม่

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.