Pojemniki na różności

Każda mama wie że dzieci chomikują dużo przydatnych im zdaniem rzeczy. Moja zbiera wszystko co  wpadnie jej w ręce a później wala się to po szafkach albo upchane gdzieś w kąt. Chciałam uporządkować trochę tego i zrobiłam jej ozdobne pojemniczki. Wykorzystałam na nie płytę pilśniową trochę materiału i zakupiony w kwiaciarni ozdobny sztywny sznurek do kwiatów. Tak oto powstały trzy pojemniki gdzie można wrzucić dużo malutkich rzeczy. Pudełka ładnie zdobią komodę i nie ma bałaganu. 

  

Komentarze

  1. Świetne pojemniki :-) Ślicznie je ozdobiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne, śliczny kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne i pomyslowe,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł,kolorek i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne! Wspaniały pomysł .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i praktyczne. Uwielbiam kosze. Mam trochę szydełkowych pojemników zrobiony takich malutki i całkiem sporych wielkości koszy na pranie. Niektóre już mają sporo lat i nadal mi świetnie służą. Ja swoje robiłam na plastikowych pojemnikach. Wykorzystanie płyty pilśniowej to świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty