Wyróżnienie


Jest mi bardzo miło że mój blog dostał wyróżnienie to wiele dla mnie znaczy, cieszę się tym jak małe dziecko poważnie ^^

Mój blog wyróżniła Hania

7 rzeczy o mnie:
1. Pracowita
2. Uczciwa
3. Nie lubię weryfikacji postów na blogach ^^ 
4. Uwielbiam siedzieć i tworzyć coś z niczego
5. Grać w mmo ^^ (taki mały nałóg)
6. Cieszyć się z małych rzeczy
7. Potrafię znaleźć światełko w tunelu


A teraz moje wyróżnienia:

Dziewczyny jest mi na prawdę trudno wyodrębnić 16 blogów które dostaną wyróżnienie z tego powodu, że tworzycie naprawdę przepiękne dzieła i każda z Was jest wyjątkowa, ale co zrobić, że takie są zasady.
Znalazł się także jeden rodzynek^^ 
Po długich przemyśleniach i oglądaniu (podglądaniu blogów) z Waszymi pracami postanowiłam wyróżnić:
1. Kasia
2. Iwona
6. Terra
7. Beata
11. Dudqa
13. Krysia
14. Darsi
15. Mariola
16. Paula

Zasady:
1. Napisać 7 rzeczy o sobie( to juz odbebnilam poprzednim razem:D)
2. Wkleić obrazek z wyroznieniem na blogu
3. Napisać kto nas wyróżnił
4. Wyróżnić 16 blogow,podlinkować je,poinformować nominowanych(e) w komentarzach na ich blogach (nie można wyróżnić bloga, który nas wyróżnił). 

Komentarze

  1. WoW :) Dziękuję!! To już moje drugie wyróżnienie dzisiaj. Ależ mam szczęśliwy dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za wyroznienie. musze teraz sie poglowic kogo ja chcialabym (i moge, bo nie kazdy pozwala:D) wyroznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Ci bardzo :-) Milusio mi z tego powodu niezmiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu bardzo Ci dziękuję.Jest mi niezwykle miło,ze o mnie pomyślałaś,a w tak doborowym towarzystwie to podwójna radość:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Ci za wyróżnienie i pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty