Tuning sukienki balowej mojej córy

Tą oto sukienkę rok temu dostała w prezencie moja córa od swojej przyjaciółki Oliwii.
Oliwia musiała wraz ze swoimi rodzicami wyjechać za granicę. Rozpacz była nieziemska w domu że Oliwka wyjeżdża. Co chwila ubierała się w tą sukienkę i mówiła że w ten sposób jej przyjaciółka jest z nią. W zeszłym roku była w niej na balu w przedszkolu w tym idzie w niej na bal w szkole. Sukienkę musiałam trochę ponaprawiać po tak intensywnym eksploatowaniu i też parę rzeczy dodałam od siebie.

Tak wyglądała suknia przed

A tak wygląda po tuningu. Młoda jeszcze jej nie widziała jutro wraca od dziadka z ferii, zobaczymy co powie.
Różyczki robiłam moimi łapkami (w pasmanterii nie opłacało się kupić). 10m wstążki i wyszło 50 malutkich różyczek. 2m wstążki grubej i wyszły 4 duże róże. Z jednej co nie została przyszyta do sukni posłużyła mi za broszkę ^^

Zbliżenie na kwiatuszki które znajdują się u dołu sukni

Jedna z trzech róż podkreślająca talię

Talia sukni i trzy różyczki

Przy dekoldzie przypięłam dwie malutkie róże

Różyczki znajdują się również przy rękawkach

Dzisiaj dużo zdjęć jeszcze jedno i już koniec ^^

A tu moja broszka

Komentarze

  1. świetnie!!!!!! Ula będzie prze...szczęśliwa!!!! a Oliwii bardzo się podoba :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz:)Pieknie ja ozdobilas! Z tymi rozyczkami wyglada prawdziwie krolewsko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna,a te ozdoby ...fiu.fiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Małej na pewno będzie się kiecka po tuningu podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jej się spodoba! http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał ! Na pewno się spodoba. Śliczne te różyczki Ci wyszły- podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te różyczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piekny "tunning" zupelnie inna sukienka wyszla

    a roze super. ja bym takich nie umiala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o cię kręcę, ale szałowe przebranko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ozdobiona, będzie wyglądać jak prawdziwa królewna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty