Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Chwalenie się

Na początku chciałam podziękować za wszystkie Wasze komentarze w ostatnim poście. Lubię je czytać a kto nie lubi :) Im więcej komentarzy tym większa motywacja do tworzenia. 

A teraz się pochwalę co wygrałam wraz z córą w candy u Beaty. Ula miała narysować dowolny obrazek a Beatka uszyć z niego zabawkę. 





Oto Paw Uli
A tu paw od Beatki. Zdjęcie pobrane z bloga Beaty bo młoda dorwała pawia i poszła z nim do szkoły się chwalić.

A dla mnie broszka ^^


11 komentarzy:

  1. Pawie są świetne- i ten narysowany i jego wersja wypchana- cudne- zdolne łapki (4).
    serdeczne♥

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście identyczny jak na obrazku.

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiałam ptaszynę już u Beatki-super jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. paw jest przesłodki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny paw! Gratuluję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej. Świetny pomysł na candy.

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.