Tunika dla młodej

Tunika robiła się długo bo co chwila coś innego miałam do zrobienia. Jednak się wyrobiłam i młoda ma swoją upragnioną tunikę na wczasy. Tunika robiona na szydełku a kaptur na drutach tak sobie wymyśliła młoda. Z kapturem miałam zagwozdkę z czym to się je ale z pomocą przyszła Iwonka której bardzo, bardzo dziękuję. 

Dziękuję też za komentarze jakie piszecie na blogu to tak motywuje a teraz w trudnych chwilach ta motywacja jest jeszcze bardziej potrzebna. Dopadł mnie dół robótkowy kiedy wraz z mężem dostaliśmy bardzo nieciekawą wiadomość. Nic mnie nie cieszy ale obiecuje że candy zorganizuje choć bym musiała się zmusić do szydełka.

Dobra koniec żali, pooglądajcie tuniczkę.

Tunika ma 76 cm długości. Pożarła mi 3 motki włóczki Sonata 70% bawełna 30% wiskoza, 100g-294m. Bardzo fajnie robi się tą włóczką.

Dwa pierwsze zdjęcia z lampą błyskową.



A tu już naturalny kolorek włóczki

Komentarze

  1. Super tunika, młoda przeszczęśliwa ;o)
    Życzę szybkiego przepędzenia doła! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm sama bym taką chciała:)
    I oby dół szybko minął:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!! To dobrze, że kaptur wyszedł jak powinien :)) Będzie lepiej! Głowa do góry :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna tunik i nawet kapturek ma

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty