Portfelik na szyję i 11 pytań

To co planowałam że pokażę w tym poście musi poczekać na kolejny. 

Po pierwsze nie mam zdjęć bo choróbsko nas nie ominęło i byłam zmuszona siedzieć w domu :/ 
Po drugie zostałam zaproszona do zabawy.
No i po trzecie musiałam zrobić portfelik dla córci żeby nie zgubiła pieniędzy bo jechała na swoją pierwszą wycieczkę szkolną na cały dzień.

Tu portfelik


Nie obeszło się bez świecidełek :) (była klamra od paska)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Oto zasady zabawy:
  1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
  3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
  4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
  5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

A teraz 11 pytań od Darii
1. Do połowy puste czy do połowy pełne? Do połowy pełne
2. Radio czy TV? Radio
3. Owoce czy warzywa? Owoce nie lubię warzyw
4. Komedie czy horrory? I to i to
5. Srebro czy złoto? Uwielbiam srebro
6. Wieś czy miasto? W lato wieś w zimę miasto
7. Rower czy samochód? Zdecydowanie rower
8. Paranienormalni czy Łowcy.B? Żaden z nich. Uwielbiam Neonówkę 
9. Jem co chcę czy ciągle jestem na diecie? Alergiczka nie mogę jeść wszystkiego co bym chciała
10. Coś z niczego - kupuję gotowe? Coś z niczego
11. Kawa czy herbata? Kawa i herbata

------------------------------------------------------------------------------------

A teraz moje pytania

1. Koty czy psy?

2. Kosmetyczka czy zabiegi domowe?

3. Morze czy góry?

4. Maskary, fluidy, pomadki, kredki, cienie czy naturalne piękno?

5. Wilk czy zając?

6. Wesoła czy ponura?

7. Restauracja czy biwak?

8. Zima czy lato?

9. Leniuszek czy aktywna?

10. Śpioch czy ranny ptaszek?

11. Ulubiony kolor?

---------------------------------------------------------------------

Do zabawy zapraszam:












Komentarze

  1. ale śliczniusi ten portfelik!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfelik swietny, mnie tez coś okropnego dopadło, walczyłam dwa dni, teraz już coraz lepiej. Dużo zdrówka życzę, ale mi sie tych pytań nazbierało hoho

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu bardzo fajny portfelik i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie zaprosiłaś mnie do zabawy. Dzięki to w następnym poście napisze odpowiedzi. Portfelik dal córci super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty