Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2012

Króliki

Dziś post króciutki. Dla odstresowania zrobiłam młodej dwa króliczki ala Zoobles.
Serwetka na rozdawajkę się robi. Na włochacza też mam pomysł ale jeszcze nie zdradzę co to będzie.

A oto moje króliki. 
Wzór jak by któraś z Was chciała mogę podesłać na maila.



11 komentarzy:

  1. Śliczne :-)
    Cudne króliki.
    Bardzo proszę o wzór - katarin74@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, dostałaś materiał?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne i jakie straszne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby słodkie ale jednak ja się ich boje ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne i wydają się być bardzo mięciutkie. :))

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.