Rozdawajka zapraszam :)

Dziś chciałam zaprosić wszystkie blogowiczki na moją "Wakacyjną rozdawajkę". 

A co rozdaję? Kota w roli aniołka bo nigdzie takiego nie widziałam i chciałam żeby któraś z Was go miała i szydełkową serwetkę.

Kot ma 25cm wzrostu i jest bardzo mięciutki. Serwetka ma 30 cm średnicy, została już wykrochmalona.

Zasady jakie trzeba spełnić.
1. Zostaw komentarz pod tym postem z informacją jaki prezencik chcesz otrzymać. Kota czy serwetkę i dlaczego? 
2. Umieścić informację na swoim blogu z podlinkowanym zdjęciem w pasku bocznym lub w zakładce jeśli taką posiadasz o mojej rozdawajce (będę sprawdzała).
3. Zaobserwować publicznie mojego bloga. Jeśli jesteś już obserwatorką to proszę o taką  informację w komentarzu.
4. W komentarzu proszę podać link do swojego bloga.
5. Rozdawajka tylko dla osób posiadających bloga.
6. Komentarze z chęcią udziału w rozdawajce można zostawiać od 18.07.2012 do 10.08.2012
7. Nie można losować więc ze wszystkich komentarzy "wybiorę" najlepszy.

Zdjęcie które należy wstawić na swoim blogu. Motylek jest jako dekoracja.



 Kotek z aureolką która może służyć też jako zawieszka.


Kotek z tyłku, sam stoi i niczego się nie boi ^^


Serwetka


Życzę powodzenia :)

Komentarze

  1. To ja jako pierwsza :)Dostałam kota na punkcie tego anielskiego kota ;)
    Obserwuję...
    http://www.millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek jest cudny :) Byłby idealnym towarzyszem zabaw dla Michałka, który uwielbia koty. Nasze dwa domowe są już troszkę zmęczone, a ten skoro skrzydła i aureole ma anielską to i pewnie cierpliwość także :)
    Obserwuje już od dawna :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny koteczek :) oczywiście, że go chcę

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością dołączę i ja, bede pierwsza na serwetkę, bo kociak też cudowny tylko ja nie mam jeszcze dzieciaczków i zal byłoby ta przyjemność zabierać innym a serwetka w Twoim wykonaniu to swietny prezent :)
    dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świństwo nieziemskie!!!!!
    No wiesz co?????!!!!!
    Kazać mi wybierać.....
    Matko jedyna...
    To tak jakby postawić przede mną rafaello i mleczną z orzechami i powiedzieć możesz zjeść tylko jedną rzecz!!!!
    ...........
    No nie wiem, nie wiem...
    Ale chyba serwetka, bo Filip kotka ma jednego Euzebiusza i żaden nie jest w stanie go zastąpić, więc niech się inne dziecko cieszy, a serwetka mi to się baaaaaardzo przyda, bo lubię serwetki:)
    :)
    I dziękuję za specjalne zaproszenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. linka z tego wszystkiego zapomniałam sory....
      http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

      Usuń
  6. Koci koci łapki, choć w moje łapki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak,zapisać się miałam.....więc się zapisuję :D
    proszę o kotka,gdyż mój Synu ma uczulenie na te stworzonka,ale bardzo chciałby jakiegoś mieć (tu biorę na litość;))
    kiciuś jest superancki,więc jakby co,to właśnie jego poprosimy,Konrad i Ja
    bloga obserwuję. pierwszy rząd z prawej :D
    pozdrawiam. Lidzia

    p.s. przychylam się również do komentarza Czarnej Loli...też bym miała dylemat: rafaello czy mleczna z orzechami....hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie , zgłaszam się po kota z aureolką. Obserwatorem jestem już dawno, często tu zaglądam.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ustawiam sie w kolejce, jako właścicielka kocura stwierdzam, że ten do wygrania wygląda na takiego z charakterkiem, prawie jak mój Momas :-)))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja poproszę kotka pstrotka, dla mojej córci- ucieszyłaby się bardzo. (Serwetka jest śliczna)
    http://ffinezyjnie.blogspot.com/
    obserwująca od dawna :-)
    P.S. co do komentarza Czarnej Loli i Lidzi- to ja wolę mleczną z orzechami najlepiej Alpen Gold ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością skorzystam mając chrapkę na serwetkę:) Bardzo ładnie by się komponowała pod szklanym wazonikiem na półce z książkami:) Bloga Twego obserwuję, a mojego adres jest taki: http://mevosa.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:)
    P.S. w nawiązaniu do komentarza Loli to ja wybieram rafaello, najlepiej własnej roboty, które wychodzi mi przepyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie. Jestem obserwatorką. Z przyjemnością ustawię się po serwetkę, która byłaby piękną dekoracją moich własnych 4 kątów :)
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Chciałabym mieć kotka, bo jest słodki. Na kotki mam uczulenie więc tego mogę przyganąć;) Jestem obserwatorką;))))
    http://ja-czyli-ada.blogspot.com/p/candy-konkursy-rozdania-loterie-itp.html

    OdpowiedzUsuń
  14. very sweet Cangel:) ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  15. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I love the quirky soft toys!
    so sweet! Of course I want him!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  16. mój blog: http://darmow.blogspot.com
    cisowianka20@gmail.com
    kota aniołka

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    chciałabym otrzymać kotka bo uwielbiam te stworzenia za to, że są takie milutkie w dotyku i za mokre noski, które mogę ciumać do znudzenia :P :)
    baner na moim blogu :)
    obserwuję jako: Kasia
    http://modawedlugkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, oj, prawie bym przegapiła- może kotek dołączy do jeżyka? marne szanse, ale warto próbować!!
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam do zabawy. A oczywiście wybieram kotka. W domu mam już żywego kociaka, ale jak wiadomo futrzaków nigdy za dużo (zwłaszcza takich, które o świcie nie budzą domagając się świeżego śniadanka). ;-)

    Obserwuję blog jako: Alicja M.
    Baner już umieszczony na blogu (po prawej stronie):
    http://my-candys.blogspot.com
    Notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/08/151.html

    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam również na konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty