Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lipca 2012

Rękawiczki

Ostatnio wymieniłyśmy się z Etoile ja wysłałam jej koraliki a w zamian dostałam koronkowy materiał. Na początku miał posłużyć do dekoracji nowej torebki ale okazało się że mam go za mało. Włożyłam go do szuflady żeby nabrał mocy urzędowej. W końcu materiał odleżał swoje i zrobiłam z niego rękawiczki. 

Oto i one. 

10 komentarzy:

  1. wow, cudnie wyglądają:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, mam nadzieję ze niemoc Twórcza mineła i energii więcej u Ciebie bo rękawiczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Uszyc rękawiczki to jest cudo.

    Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, pamiętam, przepraszam, wiem, że mnie nic nie usprawiedliwia, ale mam już połowę jak chcesz mogę Ci wysłać zdjęcia, mam nadzieję, że wszystkie cztery mi wybaczycie, tłumaczyć się nie mam zamiaru, bo wiem, że to z mojej strony żałosne i nic mnie nie usprawiedliwia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne są. Miałaś świetny pomysł, a wykonanie super

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA... Moja córka aż jękneła.... Czy szyłaś z jakiegoś wykroju czy ot tak??? baśka moja uwielbia takie drobiazgi i może bym coś pokombinowała ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz wysłałam Ci na maila.

      Usuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.