Haft płaski

Hafty były już dawno pokazywane na fotoblogu ale jedna z blogowiczek poprosiła mnie żebym pokazała je tu bo jest co pokazywać. Więc pokazuję wszystkie moje hafty płaskie jakie do tej pory zrobiłam. Kolejny jest w drodze :) Będzie to lew tribal na mojej nowej torebce która powstaje.

Serwetka na candy już gotowa. Włochacz się tworzy. 


Lew (Alliance crest z gry World of Warcraft)


Horde crest też z gry World of Warcraft


Konik morski 

Ptak (tribal) wyhaftowany na ulubionej bluzce mojej babci która została poplamiona acze i trzeba było jakoś te plamy zamaskować.
  
Worek na WF dla córy oczywiście musiał być na nim smok 

Diabeł (tribal) jako naszywka na kurtkę 

Komentarze

  1. jeszcze raz mówię: są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, już niemoge sie doczekać to tam haftujesz na torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! Kochana od tej strony to Cię nie znałam :)) Wiele talentów w sobie kryjesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten konik morski całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne hafty :) dawno u Ciebie nie byłam i teraz żałuję :(
    a może ty się skusisz na moją wymiankę inspirowana właśnie haftem???? szukam odwaznych osób hehe
    pozdrawiam
    http://agpeart.blogspot.com/2012/09/wymianka-inspirowana-haftem-kaszubskim.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Popularne posty