Witam Was w świecie moich robótek.

Wszystkie prace na których widnieje moje logo zostały poczynione moimi rękoma i uwiecznione na zdjęciach. Jeśli któraś praca nie jest moja zaznaczam to w poście i umieszczam zdjęcie za pozwoleniem osoby która je zrobiła. Zdjęcia z podpisem "Silvanis" są moją własnością i kopiowanie, rozpowszechnianie bez mojej zgody i wiedzy jest zabronione.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci drobnego komentarza.

Jeśli spodoba Ci się któraś z moich prac z przyjemnością wykonam ją dla Ciebie w takiej formie jak jest lub jaką sobie wymarzysz.

Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2012

Kolejne chwalipięctwo

I znowu się chwalę. Powiem Wam szczerze że to candy sprawiło mi ogromną radość i poprawiło ogromnego doła. Dziś dostałam przesyłeczkę od Oli, jeszcze tak zabezpieczonej przesyłki to nie widziałam ^^ 
Młoda przejęła misia i kolczyki a dla mnie została reszta :)

A oto co dostałam. Zdjęcie zrobione u mnie podpisałam jako Czarna Lola bo to właśnie przez Olę zostały zrobione te cuda.
 P.S. Nie wiedziałam że od nerwów można tak schudnąć w przeciągu 14 dni z 70 kg spadłam do 63 kg.
Jeszcze takie dwa tyg i będę ważyła 50kg :/ Już przerobiłam 3 pary spodni a w te co nie wchodziłam teraz zakładam je normalnie na moje 4 litery. 


7 komentarzy:

  1. Cuda! Gratuluję ;o) Miś skradł moje serce...;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już doszło! Szybko:) Cieszę się, że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!! Wcale się nie dziwie, że się chwalisz :) Mi też waga w stresie szybko spada... i w zasadzie to też nie narzekam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezenty otrzymałaś,
    mi niestety w stresie przybywa na wadze:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranej, Basiu ja jak się denerwuje to zawsze zajmuje ręce robótkom i mnie to pomaga, życzę Ci żeby szybko się wszystko ułożyło. Trzymaj sie ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej śliczności

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze one dodają mi sił żeby tworzyć kolejne prace.